Alla inlägg den 2 december 2014

Av M - 2 december 2014 09:34

Ja utslagen finns kvar och blir fler, främst på ryggen. Men det kliar inte så förbaskat i alla fall som det gjorde till en början så då går det an. Lite tråkigt dock när jag laddar för utgång på lördag med mina fina vänner, man måste ju välja något täckande så att det inte syns så mycket.

Sömnen är väl också något bättre, men sover långt ifrån bra. Ångesten som jag hade när jag dejtade senast är borta och det känns otroligt skönt. En vän beskrev mig såhär " du har varit som en känslomässig tornado sedan du träffade X, är det inte dags att avsluta nu" och hon hade helt rätt, det var en klockren beskrivning av mig. Det fick mig verkligen att tänka till. Så ska det väl inte behöva vara och kännas? Man borde ju vara upprymd av bra känslor tycker jag. Men nu fortsätter jag som sagt december månad på egen hand, försöker göra det mysigt i lägenheten med tända ljus och lite pynt.

Kommer att bli konstigt att fira jul utan K som funnits där så länge. Men vi har väl båda gått vidare och han kanske firar jul med sin nya partner. Ja, han har en ny kvinna i sitt liv, en äldre mogen kvinna, med flera barn. Jag blev väldigt förvånad när jag fick veta detta då jag aldrig såg henne som ett hot, men ack så fel jag hade... Hade jag vetat det hade jag gjort ett helt annat val den där dagen i september förra året...

Presentation


Livet, kärleken, sorgen, lyckan?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards