Direktlänk till inlägg 27 februari 2015

Underbara Thailand!

Av M - 27 februari 2015 11:54

Nu var det längesedan jag skrev något här men har bara kopplat av under resan och det har varit väldigt intensivt på jobbet denna vecka.

Oj vilken fantastisk resa vi fick! Total avkoppling, härligt väder och god mat. Så otroligt välbehövligt och det känns som att mina sömnproblem är påväg åt rätt håll. Man bara måste älska Thailand, var inte alls sugen på att åka hem igen.

Hela resan har jag gjort allt för att inte tänka så mycket på herrn som jag dejtat sedan nyår då jag av tidigare erfarenhet lärt mig att dessa resor kan vara dödsstöten. Men under söndagen kunde jag inte motstå mina känslor att jag faktiskt saknade honom, rejält. Vi träffades och det var trevligt. Sedan kom måndagen och jag fick olustkänslor, den där klumpen i magen att det skulle skita sig denna gång med. Jag som varit så lugn genom denna tid för att jag känt att jag vetat precis vart jag hade honom, inga konstigheter och allt var lättsamt. Så infann sig denna känsla, ångest. Inser sedan att det sitter i mig själv, min osäkerhet. För min magkänsla var fel, han vill visst träffa mig.

Igår sågs vi, två trötta själar som inte sa så mycket och somnade i soffan tätt ihop. Kändes som det mest naturliga i världen. Vi borde väl prata massor såhär i början eftersom vi inte känner varandra så bra men på något sätt så känns det inte nödvändigt alla gånger. Det är så skönt att bara vara och att det känns så tryggt och naturligt. Men jag har fortfarande svårt att släppa alla känslor helt, så rädd att bli sårad igen. Känner att jag faktiskt förmodligen håller på att falla riktigt hårt för denna man.. Vet bara inte om jag ska våga.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M - 15 mars 2015 17:59

Idag har vi måttat och grejat i köket, grymt sugen på att renovera det. Luckorna är helt ok men stommarna och lådorna är uråldriga och besvärliga. Ska snart på banken för att prata om nytt pensionssparande så då kan jag prata med honom om lån till kö...

Av M - 11 mars 2015 20:54

Vilka otroligt härliga dagar vi haft på sistone, sol och värme :) man blir så glad! Livet flyter på i vanlig ordning, jag har inte grävt ner mig och har inga planer på att göra det heller. Livet är fyllt av motgångar och det är jobbigt men det är...

Av M - 6 mars 2015 22:12

Ja detta inlägg blir inte så upplyftande. Jag borde ha litat på min magkänsla ändå, den är aldrig fel! Är så trött på att killar verkar vara så himla fega då det kommer till att tala om vad man egentligen känner. Tror de att man blir mindre sårad om ...

Av M - 29 januari 2015 09:03


Ja veckan började inte så bra. Vaknade tidigt i måndagsmorse och hade ont i magen, inget ovanligt men det kändes inte som vanligt magont. Klev upp och tog en snabbdusch insåg ganska snart att detta bådar inte gott. Ringde till jobbet och sjukanmälde ...

Av M - 25 januari 2015 09:40

Otroligt skönt med ledig helg, gjort mina helgpass redan så blir i princip ledig tre helger i rad, rena lyxen. Sedan väntar tre veckors semester, ljuvligt! Fredagen bjöd på mysig middag med fint manligt sällskap. Ja, det finns en person just nu s...

Presentation


Livet, kärleken, sorgen, lyckan?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards