Direktlänk till inlägg 29 januari 2015

Vilken vecka!

Av M - 29 januari 2015 09:03

Ja veckan började inte så bra. Vaknade tidigt i måndagsmorse och hade ont i magen, inget ovanligt men det kändes inte som vanligt magont. Klev upp och tog en snabbdusch insåg ganska snart att detta bådar inte gott. Ringde till jobbet och sjukanmälde mig sedan var magsjukan ett faktum. Urk. Jag hatar denna äckliga sjukdom och det hela blir inte bättre av att jag dessutom har mer eller mindre fobi för magsjuka. Tack och lov varade det bara i typ sex timmar sedan sov jag mest resten av dagen. Det värsta var nästan frossan och den olidliga smärtan i muskulaturen. Igår fick jag i mig lite annat än flytande så känner mig betydligt piggare nu. Jag är dessutom evigt tacksam att jag blev sjuk denna vecka och inte nästa. Vilken katastrof det skulle ha blivit!

Helgen tänkte jag spendera i tvättstugan samt inhandla det sista inför resan, måste växla in lite pengar också. Herregud har nog inte fattat att vi åker på tisdag! :) Det kommer att bli grymt!

 
 
Min längtan

Min längtan

1 februari 2015 12:14

Du kommer få det helt underbart!
Jag gjorde en Thailandsresa med min bästa vän i fjol, ett härligt avstamp för det nya livet!

http://minlangtan.bloggplatsen.se

M

2 februari 2015 17:48

Ja eller hur, det känns som början på något nytt :) tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M - 15 mars 2015 17:59

Idag har vi måttat och grejat i köket, grymt sugen på att renovera det. Luckorna är helt ok men stommarna och lådorna är uråldriga och besvärliga. Ska snart på banken för att prata om nytt pensionssparande så då kan jag prata med honom om lån till kö...

Av M - 11 mars 2015 20:54

Vilka otroligt härliga dagar vi haft på sistone, sol och värme :) man blir så glad! Livet flyter på i vanlig ordning, jag har inte grävt ner mig och har inga planer på att göra det heller. Livet är fyllt av motgångar och det är jobbigt men det är...

Av M - 6 mars 2015 22:12

Ja detta inlägg blir inte så upplyftande. Jag borde ha litat på min magkänsla ändå, den är aldrig fel! Är så trött på att killar verkar vara så himla fega då det kommer till att tala om vad man egentligen känner. Tror de att man blir mindre sårad om ...

Av M - 27 februari 2015 11:54


Nu var det längesedan jag skrev något här men har bara kopplat av under resan och det har varit väldigt intensivt på jobbet denna vecka. Oj vilken fantastisk resa vi fick! Total avkoppling, härligt väder och god mat. Så otroligt välbehövligt och ...

Av M - 25 januari 2015 09:40

Otroligt skönt med ledig helg, gjort mina helgpass redan så blir i princip ledig tre helger i rad, rena lyxen. Sedan väntar tre veckors semester, ljuvligt! Fredagen bjöd på mysig middag med fint manligt sällskap. Ja, det finns en person just nu s...

Presentation


Livet, kärleken, sorgen, lyckan?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards