Alla inlägg den 11 mars 2015

Av M - 11 mars 2015 20:54

Vilka otroligt härliga dagar vi haft på sistone, sol och värme :) man blir så glad!

Livet flyter på i vanlig ordning, jag har inte grävt ner mig och har inga planer på att göra det heller. Livet är fyllt av motgångar och det är jobbigt men det är väldigt stärkande också. Jag blir dessutom bara mer säker på vad jag vill och vill ha. Jag vill ha någon som tycker om mig för den jag är. Det vill såklart alla men det blir mycket lättare när man faktiskt sätter ord på det. Jag är övertygad om att jag kommer att hitta den rätta någon dag, bara det är ett stort steg i rätt riktning att faktiskt känna så.

På jobbet är allt kaos som vanligt, en del av mig vill bara skita i det och kanske borde man säga upp sig. De har grävt sin egen grav då skeppet snart är helt under vattenytan. Man skulle kunna frilansa och tjäna betydligt mer pengar och bestämma själv när man vill jobba. Så just idag förstår jag inte riktigt varför man inte bara gör det? :) Allt handlar väl om trygghet antar jag, jag har ju bara mig själv. Men det tåls att tänka på, det gav mig en liten nytändning i alla fall!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet, kärleken, sorgen, lyckan?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards